Monday, April 19, 2010

My Best Friend's Birthday

31 years ago, ketika ibuku sedang sakit utk melahirkan aku, terlebih dahulu telah lahir ke dunia ini sepasang kembar perempuan yang sgt comel. Hihi..2 hari kemudian, aku pun dilahirkan di hospital yg sama, tp hari jer yg berbeza. secara kebetulan pula, nama aku boleh sama plak ngan salah seorang kembar tersebut....
So, semalam, 18hb April, aku masih berkesempatan meraikan hari lahir sahabat baik ku dr kecil ini. Walaupun seorang lagi kembar berada jauh nun di penang sana, tp aku tetap ingat kt ko Sam, sebab nama kita sama. Sam & Kama, kita tetap akan bersahabat sampai bila2 kerana kita ni dah macam adik beradik..Sayang korang. Thanks juga utk Hafiz, husband Kama kerana percaya pada aku utk buatkan kek isteri kesayangannya...Tahniah to both of u ( Hafiz n Kama) yang mendapat berita gembira semalam. Jaga diri, jaga kesihatan semoga selamat hingga melahirkan nnti yer kama.
Jom kita layan gambar kek birthday kama atau nama gelemernya..Kem...



Sedikit description tentang this cake. Kek ini mempunya 5 lapis. Lapisan 1, 3 & 5 terdiri dpd moist chocolate cake. Lapis 2 & 4 adalah lapisan cream cheese. Topping with chocolate ganache. Deco with buttercream n strawberies. Respon dpd si pemakan kek ni...hehehe...sedappppppp...
Cake Price RM65

No comments:

Post a Comment